farewell...~~~ i wish my love a goodday
This Week's Favorites
-
Apabila bicara soal jodoh ramai wanita akan risau. tapi tahukah anda jodoh itu adalah kerja Allah. dengan siapa kita , dimana , kerja apa p...
-
seriusly i just a new person in uitm puncak alam.. masok sem1 pon in the middle.. , ramai lg yg xk...
-
just would to share ppl tat i luv im palam.. nie baru abis tgk unic nie baru abis tgk no string attached jog around palam.. 0n 18 mac 2...
-
after arrived.. i met this cute boy with kain sarung while the process go on.. budak tu chill jew believe or not ? yes i did...
-
i got a bitch dad... how much i have a gud day with himm but i can understand him. my luv nvr look sincere to him. so nw i let u be. one t...
-
i walk along the street like alway i did. bt really the habit actually. im trying to find some vacancy. yeap this going to be though bcoz i ...
-
selamat sampai ke malaysia.... perasaan saat jejak kaki kat lcct ooohh my god!! rasa mcm nak cium lantai lcct biar org tgk xpe. hahaha... ...
-
moto racing datang lagi .. dtglah berama -ramai di klcc dpd jam 10 pg- ptg kot boleh jumpe dengan moto - moto kesayangan anda di sana. buka...
-
hmm... dulu rapat .. then.. mmg jd kontroversi. so untuk elak kn mmg i admit ,, aku yg jauh kn diri... but bkn xbertegur terus, nie kne tun...
-
this was really amazing day ever.. my whole class kept promoting my bufday untill the...